Morgonfrisyren.



Mina läsare överger mig. Ni är nästan 20 stycken som försvunnit. Synd att jag inte lever
upp till era förväntningar längre, mest synd för er egentligen. Så vad ska vi göra åt
denna nedåtgående sprial? Tja, bjuda på en bild i min allra charmigaste frisyr?

Berätta att jag förbrukar mobiler likt ni byter underkläder? Att London närmar sig att
vi åker på Fredag förmiddag, att det kommer bli en helg i världsklass? Eller ja..
Vad tusan ska jag säga.. Att mitt seminarium gick precis lika sämst som jag trodde.
Att jag har noll koll på livet och att jag är så sjukt trött. Eller äh, vi sätter punkt här.
Orkar inte ha kontakt med omvärlden. tja.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lika charmig som alltid!

2011-01-27 @ 08:01:23
Postat av: smultris

jag e kvar och jag diggar din frissa ;)

2011-01-28 @ 00:06:28
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0