Tisdag i Göteborg.



Om man ändå ska äta frukost är det lika bra att göra det ordentligt. Ska man orka
med en dag på Ikea behöver man energi och visst fick vi det. En av oss fick även ett
jobb dagen till ära. Grattis min kära Linda!






Igår lovade jag er att visa det nystädade lägenheten och jag har även lovat er att visa
resten av lägenheten ni inte fick ta del av sist när jag visade er den. Så här har ni vårt
badrum, Lindas rum/vardagsrummet och köket. Vi trivs som fisken i vattnet här, även
om vi har starka åsikter om färgvalen på väggarna, men det är sådant man överlever.

Resten av dagen har vi tillbringat på Ikea, jag kom hem med ett ljus men Linda köpte
både det ena och det andra bland annat detta:



Att man ens behöver en bruksanvisning till En laptopbräda (eh vad det nu heter) är för
det första ganska udda, men sedan att Ikea är bäst i världen på att göra dessa anvisningar
gör saken bara ännu bättre. Om ni inte fattar, så är den redan monterad när man köper den.


Kommentarer
Postat av: elisabet

Nu blev jag imponerad. Linda måste vara bra för dig

2011-01-05 @ 12:03:21
Postat av: smultris

myspysbilder ;)



och sjukt kul att det står på bruksanvisningen till den redan färdigmonterade laptopbrädan: "ska monteras av vuxen"...



:D

2011-01-07 @ 13:25:42
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0