I´m the worlds greatest



Snygg, sexig singel med finne på hakan!
Helt sjukt vad bra jag är, varför har inte resten av världen fattat det ännu?
Jag kan prata mycket och antagligen snabbare än dig, jag kan formulera ord till text,
jag är en fena på att lära mig låttexter, jag pratar dalmål vilket borde räknas som
något exotiskt i en värld där alla ska låta som fjantar från Stockholm. Mitt humör
svänger snabbare än du kan blinka, vilket borde räknas som en talang. Jag kan
dansa och är onödigt duktig på att ramla i trappor, jag kan göra kullebyttor,
bita mig i stortån få in en knytnäve i munnen och kan även löjligt mycket om Kent.
I det stora hela kan jag nog lite om mycket och mycket om lite. Jag ser ut som en
vänsterpartist men är kristdemokrat. Jag är brutalt ärlig och i allmähet bra på
pinsamheter.

Listan kan göras oändligt lång, men jag är helt enkelt för bra för att ni
ska missa mig. Såååå what to do? Ge mig ett jobb eller någonting kreativt att göra.
Där har vi en lösning för alla inblandade parter: Ni får ta del av fantastiska jag och
jag får en sysselsättning och lite cash. skitbra.

(Ok, jag har normala egenskaper också, men det har ju alla och det är
booooriiiiing!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Alla som inte tar in dig på intervju är du dumma i huvudet ;)

Du hittar något snart. KRam

2011-01-20 @ 15:55:11
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: evelyne

SÖT

2011-01-20 @ 23:23:11
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/
Postat av: evelyne

tack så jättemycket :*

2011-01-21 @ 14:03:56
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0