Allt för henne.

Detta inlägg skriver jag enbart för Lindas skull. Hon vill veta vad som händer i mitt
liv och nu ska ni alla få veta det.

Den senaste veckan har jag mest bara legat i min säng med mitt beroende Skins.
För er som inte vet är Skins världens bästa tvserie. Eller ja, det delar plats med O.C.
Vet ni inte vad det är för något, kolla upp det. Det är sjukt värt att se, lovar! Men när
man har legat i sängen nonstop i 2 dygn börjar man till slut få liggsår i rumpan typ, och
detta tillsammans med att jag är världens mest rastlösa människa håller inte. Så igår kväll
fick jag tummen ur och följde på Sandra m.fl till andralång. Det blev en lång och småkonstig
natt. Precis som alltid. Och mer? Vad gör jag mer? Jag går i skolan ibland, dock inte så ofta
som jag borde. Sängen är alldeles för skön många dagar, speciellt de dagar jag börjar åtta.

Imorgon är det fredag då kommer min iphone, så då kommer jag alltså bli kontaktbar igen.
För er som är intresserade. Imorgon kommer nog även Eviz ner hit, lite spontant sådär. Vad
jag ska underhålla henne med hela helgen vet jag inte, men det löser sig.

Nu har jag skrivit massor. Det får faktiskt räcka. Vi hörs en annan gång när lusten faller
på!

Tjosan i trosan!

Kommentarer
Postat av: Linda

tjosan i trosan min lilla spontanbrud! När kommer du hem då? :(

2011-03-03 @ 20:19:05
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Eviz

Tycker du lyckades alldeles bra med att underhålla mig, men det är ju inte så svårt när solen skiner och Göteborg visar sig från sin bästa sida. Tack för i helgen och hoppas att alla frågetecken snart reder ut sig. kram

2011-03-09 @ 09:40:04
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: HannaH

Skins är helt underbart!

2011-03-15 @ 00:33:28
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0