"Det är svårt att skriva om ett liv som jag faktiskt ler åt."



I tisdags åkte jag och två flickor till Ullared. Efter 3 timmar och med en full vagn var vi
såhär glada.

Annars då?
Jag hänger i skolan och gör projektarbete, jag umgås med den där pojken, jag andas
in vårluften som får min näsa och mina ögon att rinna. Jag umgås med mina vänner
ser på tvserier och ikväll var jag på spelkväll och förlorade TP, men håller huvudet lika
högt ändå. Sammanfattat: Jag lever det där så kallade livet, ni vet.

Kommentarer
Postat av: smultris

OBH :)



kaffebryggare, en rolig hårapparat eller nåt annat skoj... vad anar mitt öga i kundvagnen där ;)

2011-05-13 @ 12:28:58
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Anonym

låter som du har det rätt bra där nere! typiskt skall jag förlora en syster till till den där staden,...

kram på dig

2011-05-16 @ 20:15:54
Postat av: Linda

Så kan det vara! Jag trivs med det än så länge :)

2011-05-17 @ 11:53:14
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0