Update - Dagens klagomål på landet lagom.

Just precis ni som följt min blogg och läst
det HÄR inlägget vet om att jag har försökt varit duktig den här veckan
genom att kommentera alla bloggar jag läst.
Nu tänker jag berömma mig själv lite grann.
För jag har varit duktig, jag har kommenterat de flesta bloggar
ja brukar läsa regelbundet, fast som jag aldrig kommenterat tidigare
(FY SKÄMMS PÅ MIG!).
Sen får jag väl också erkänna att jag kanske råkat tryckt fel lite väl mycket,
och ursäktat mig med att jag gått vilse i bloggvärlden några gånger
för mycket för alla de bloggar jag inte kommenterat oxå.

Det blev en hel del kommenterar-ångest när jag
försökt kommentera så mycket som möjligt.
Men nu i efterhand känner jag mig jätte duktig faktiskt!
Jag vet inte om jag kommer fortsätta kommentera så mycket
som jag faktiskt gjort de senaste dagarna.
Men jag tänker helt klart kommentera mera!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har faktiskt varit riktigt duktig! ^^

2008-11-23 @ 18:09:09
Postat av: Sofia

ja, krunegård <3.



helt rätt med kommentarerna, dock är det irriterande när random människor som vill att man ska gå in på deras blogg bara för att de vill få fler träffar skriver ungefär "hej , hur är det?" eller "hej, vad händer ikväll?"...ja du fattar.. :)

2008-11-23 @ 20:12:21
URL: http://mjolkargott.blogspot.com
Postat av: Sandra

det är grymt med mycket kommentarer! :)

2008-11-24 @ 20:56:49
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: tess

härligt ;) i min blogg har det ramlat in kommentarer från dig :))

2008-11-25 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0